Găzduire sediu social firmă
online.
Echipa noastră de avocați te poate ajuta cu procedura de găzduire sediu social online pentru firma ta prin intermediul unei proceduri 100 % online. Te putem ajuta cu serviciul de găzduire sediu social pentru o firmă în curs de înființare sau în cazul schimbării sediului social.
Găzduire sediu social firmă
Mai jos îți vom prezenta tot ce trebuie să știi despre costurile precum si pașii necesari pentru a accesa serviciul de găzduire sediu social.
DOCUMENTE NECESARE
Pentru a accesa serviciul de găzduire sediu social vom avea nevoie de următoarele documente:
a) Copie carte de identitate asociat/administrator;
b) Act constitutiv format Word.
c) Certificat de înregistrare firmă.
d) În cazul, în care firma se află în curs de înființare vom avea nevoie de rezervarea de denumire a viitoarei firme.
Serviciul de găzduire sediu firmă poate fi oferit luând în calcul următoarele onorarii:
- Găzduire sediu social fără comunicare corespondență – 700 de lei.
- Găzduire sediu social cu comunicare corespondență – 800 de lei.
VALABILITATE
Punem la dispoziție serviciul de găzduire la Cabinet de Avocat pe o perioadă de un an de zile.
DURATĂ PROCEDURĂ
Vei putea accesa serviciul de găzduire sediu social firmă în maxim 30 de minute de la momentul efectuării plății în contul Cabinetului de Avocat.

Acum poti uita de întâlnirile de predare ale documentelor pentru orice procedura la Registrul comertului: de înfiintare sau de orice modificare a unei firme.

Înfiintare SRL/PFA/SA/II 100 % online!
Nu este necesar sa te deplasezi la Registrul comertului sau la Notar. Orice procedura de înfiintare, modificare SRL/PFA/II se poate face online.
Care sunt pașii colaborării noastre?
Am întocmit o procedură ce cuprinde 4 pași ai colaborării pentru a simplifica tot procesul:
Suntem o echipa de avocati certificati prin afilierea la institutiile de mai jos:



3 MOTIVE SĂ ALEGI SERVICIILE NOASTRE

Procedură 100 % online
Nu este nevoie să te deplasezi pentru a accesa acest serviciu juridic. Tot ce ai de făcut este să semnezi documentele transmise de avocații noștri.

Onorarii corecte și transparente
Onorariile noastre sunt finale și sunt ofertate de la începutul colaborării pentru ca tu să știi cum să îți bugetezi serviciile juridice.

Nu avem nevoie de procură
Spre deosebire de mulți alți prestatori de servicii noi chiar NU avem nevoie de procura, deci orice procedură la Registrul comerțului se poate face 100 % online.
Contact
Dacă te-am convins atunci hai să ne cunoaștem și să demarăm procedura de la Registrul comerțului dorită.
contactsrldirect@gmail.com
Telefon