Găzduire sediu social firmă

online.

Echipa noastră de avocați te poate ajuta cu procedura de găzduire sediu social online pentru firma ta prin intermediul unei proceduri 100 % online. Te putem ajuta cu serviciul de găzduire sediu social pentru o firmă în curs de înființare sau în cazul schimbării sediului social.

Găzduire sediu social firmă

Mai jos îți vom prezenta tot ce trebuie să știi despre costurile precum si pașii necesari pentru a accesa serviciul de găzduire sediu social.

DOCUMENTE NECESARE

Pentru a accesa serviciul de găzduire sediu social vom avea nevoie de următoarele documente:

a) Copie carte de identitate asociat/administrator;

b) Act constitutiv format Word.

c) Certificat de înregistrare firmă.

d) În cazul, în care firma se află în curs de înființare vom avea nevoie de rezervarea de denumire a viitoarei firme.

Serviciul de găzduire sediu firmă poate fi oferit luând în calcul următoarele onorarii:

  1. Găzduire sediu social fără comunicare corespondență – 700 de lei.
  2. Găzduire sediu social cu comunicare corespondență – 800 de lei.

VALABILITATE

Punem la dispoziție serviciul de găzduire la Cabinet de Avocat pe o perioadă de un an de zile.

DURATĂ PROCEDURĂ

Vei putea accesa serviciul de găzduire sediu social firmă în maxim 30 de minute de la momentul efectuării plății în contul Cabinetului de Avocat.

infiintare firma online
Acum poti uita de întâlnirile de predare ale documentelor pentru orice procedura la Registrul comertului: de înfiintare sau de orice modificare a unei firme.
infiintare firma online

Înfiintare SRL/PFA/SA/II 100 % online!
Nu este necesar sa te deplasezi la Registrul comertului sau la Notar. Orice procedura de înfiintare, modificare SRL/PFA/II se poate face online.

Care sunt pașii colaborării noastre?

Am întocmit o procedură ce cuprinde 4 pași ai colaborării pentru a simplifica tot procesul:

Transmitarea documentelor solicitate

Se vor transmite documentele solicitate pe email sau pe Whatsapp.

Efectuarea platii

Se va efectua plata onorariului propus.

Semnarea documentelor

Se vor semna documentele si se vor retransmite catre noi.

Ridicarea documentelor

Contractul de asistență juridică ce va reprezenta sediul social al viitoarei firme va putea fi ridicat de la sediul nostru sau se va putea transmite scanat sau prin curier.

Suntem o echipa de avocati certificati prin afilierea la institutiile de mai jos:

BAROUL BUCURESTI
CCBE
UNBR
3 MOTIVE SĂ ALEGI SERVICIILE NOASTRE
INFIINTARI ONLINE LA REGISTRUL COMERTULUI

Procedură 100 % online

Nu este nevoie să te deplasezi pentru a accesa acest serviciu juridic. Tot ce ai de făcut este să semnezi documentele transmise de avocații noștri.

ONORARII CORECTE SRLDIRECT.RO

Onorarii corecte și transparente

Onorariile noastre sunt finale și sunt ofertate de la începutul colaborării pentru ca tu să știi cum să îți bugetezi serviciile juridice.

NU AVEM NEVOIE DE PROCURA SRLDIRECT.RO

Nu avem nevoie de procură

Spre deosebire de mulți alți prestatori de servicii noi chiar NU avem nevoie de procura, deci orice procedură la Registrul comerțului se poate face 100 % online.

Ani de experiență
0
Clienți
+ 0
Firme și entitați înființate
0 +
Modificări efectuate la Registrul comerțului
0 +

Contact

Dacă te-am convins atunci hai să ne cunoaștem și să demarăm procedura de la Registrul comerțului dorită.

Email

contactsrldirect@gmail.com

Telefon

0743.12.51.12

Luni-Vineri, 09.00 - 19.00

Proceduri de înființare online

Proceduri de modificare online