You are currently viewing Modificare denumire SRL, firmă – Ghid procedură, completă
modificare denumire srl

Modificare denumire SRL, firmă – Ghid procedură, completă

În articolul de față vom vorbi despre procedura de modificare denumire SRL, precum și de pașii pe care trebuie să îi parcurgem în acest sens.

Când se modifică denumirea unui SRL?

Modificarea unei denumiri a firmei intervine atunci când asociații decid modificarea acesteia pentru următoarele motive:

a. Fie denumirea firmei nu mai corespunde obiectului de activitate.

b. Fie se dorește o reîmprospătare a firmei, cu o nouă denumire.

Unde efectuăm procedura de modificare, adăugare administrator în cazul unui SRL?

Documentele de modificare, adăugare administrator al unei societăți se vor depune la Registrul comerțului competent. Competența este oferită de sediul social al SRL-ului. Prin urmare dacă SRL-ul are sediul social în București, atunci documentele de modificare, adăugare administrator se vor depune la Registrul comerțului București.

Care sunt etapele procedurii de modificare denumire SRL?

A. Redactarea documentelor.

Poate cea mai importantă este cea a redactării documentelor necesare pentru modificare denumire SRL. Redactarea se va face în conformitate cu Legea 31/1990 și cu Legea 265/2022. Sfatul nostru este să apelați la serviciile unui avocat, dacă nu doriți ca toată procedura birocratică să se prelungească cu bătăi de cap.

B. Depunerea documentelor și plata taxelor la Registrul comerțului competent.

În urma redactării acestora, documentele se vor depune la ORC. Taxele procedurii de modificare denumire se situează undeva la 128 de lei, în funcție de întinderea (mărimea) Deciziei asociatului unic sau a Hotărârii Adunării Generale a Asociaților.

C. Unde se va face rezervarea de denumire necesară procedurii de modificare a denumirii?

Procedura de rezervare a denumirii se va efectua fie la ghișeu la Registrul comerțului competent fie online, pe portalul Registrului comerțului aici: https://portal.onrc.ro/.

Documentele se pot depune prin mai multe modalități și anume:

  1. La ghișeu, vă puteți duce personal să depuneți documentele Registrul comerțului competent.
  2. Online, folosind semnătură electronică autorizată prin portalul celor de la Registrul comerțului. Aveți link aici: https://portal.onrc.ro/
  3. Cu ajutorul poștei sau serviciului de curierat rapid.

C. Ridicarea documentelor de la Registrul comerțului.

Documentele se vor ridica prin mai multe modalități, în termen de 4/5 zile lucrătoare de la depunere:

  1. De la ghișeul de eliberare al documentelor.
  2. Online – prin scanarea documentelor de cei de la Registrul comerțului.
  3. Prin poștă – prin transmiterea documentelor de către cei de la Registrul comerțului pentru o taxă de 6.7 lei.

Ce fac dacă nu am timp și nu mă descurc singur în acest hățiș birocratic?

Suntem mai mult decât bucuroși să vă ajutăm apelând la numărul de telefon: 0740.57.88.77.

Totodată ne puteți lăsa un mesaj pe formularul nostru de contact