În cele ce urmează vom prezenta termenii și condițiile de utilizare a siteului srldirect.ro.
- Prestator – Serviciile juridice vor fi prestate prin intermediul unui Cabinet de Avocat. De asemenea această formă de organizare respectă prevederile legale impuse de către Legea nr. 51/1995, precum și Statutul profesiei de avocat.
- Client – Orice persoană fizică cu capacitate deplină exercițiu sau persoană juridică, care este interesată de serviciile juridice online oferite prin intermediul platformei online srldirect.ro.
- Comandă – reprezintă acțiunea clientului de a stabili o programare online cât și aceea de a face plata onorariului online pentru orice serviciu juridic prezentat pe site-ul de prezentare srldirect.ro.
- Onorariu – reprezintă onorariul pe care îl va plăti clientul, în cazul, în care va dori să acceseze serviciile juridice online.
Ce ofera platforma srldirect.ro?
Platforma srldirect.ro ofera o prezentare a serviciilor juridice ce se pot presta pentru clienti la Registrul comertului. Platforma srldirect.ro este proprietatea unui Cabinet de Avocat afiliat Baroului Bucuresti. Prin intermediul careia se promoveaza servicii juridice de înfiintare de entitati cu personalitate juridica precum: SRL, SA, PFA, II, IF. Totodata platforma srldirect.ro promoveaza servicii juridice de modificare a acestor entitati la Registrul comertului.
Cum se acceseaza serviciile juridice prezentate pe platforma srldirect.ro?
Clientul va contacta prestatorul de servicii juridice prin intermediul formularului de contact sau telefonic. Ca urmare a solicitarii unei oferte în acest sens, prestatorul de servicii juridice va pune la dispozitia clientului o oferta. Oferta va fi propusa pentru serviciile juridice care vor fi prestate pentru acesta.
Cand se efectueaza plata serviciilor juridice?
Onorariul pentru oricare dintre serviciile juridice prezentate pe site se va achita mai înainte de transmiterea documentelor spre semnare de catre prestator.
Cand se transmit documentele clientului spre semnare?
Documentele se transmit clientului spre semnare cel tarziu a doua zi dupa efectuarea serviciilor juridice de catre acesta.
Cat timp dureaza orice procedura la Registrul comertului?
Procedurile la Registrul comertului sunt finalizate in general in termen de 5-7 zile lucratoare de la momentul depunerii dosarului la Registrul comertului. Cu toate acestea sunt proceduri care vor finalizate si in termen de peste 50 de zile lucratoare, cum este de exemplu procedura de radiere a unei societati.
Cum intra în posesia documentelor clientul?
Clientul va primi documentele pe care prestatorul de servicii le va ridica de la Registrul comertului prin intermediul serviciilor de curierat (plata fiind facuta de catre client) sau predare personala în Bucuresti.
Cand se returneaza onorariul clientului?
Clientul va primi onorariul platit înapoi doar daca prestatorul de servicii nu a început redactarea documentelor sau mai bine zis pâna la momentul la care prestatorul de servicii juridice începe redactarea documentelor.
Daca prestatorul de servicii a început redactarea documentelor si va putea face dovada acestui aspect, onorariul nu va fi înapoiat.
Prestatorul de servicii nu va fi tinut de orice eroare materiala provocata de catre Registrul comertului
Prestatorul de servicii nu va raspunde pentru niciun fel de eroare materiala provocata de catre Registrul comertului. Îndreptarile de erori materiale se vor factura la nivelul onorariului pentru mentiunea contractata cu un discount de 10 % oferit ca gest comercial clientului.
Clonarea sau copierea continutului site-ului srldirect.ro este strict interzisa
Este interzisă reproducerea textelor. Precum și a webdesing-ului site-ului și anume: logo, tab-uri, soluții tehnice IT, precum și orice element care aparține identității site-ului.
Ne rezervăm dreptul de a acționa în instanță orice încălcare a dreptului de proprietate, ce survine unui asemenea comportament.
Soluționarea litigiilor între prestator și client
Ambele părți vor încerca soluționarea oricărui litigiu într-un mod amiabil ca urmare a colaborării dintre aceștia.
În cazul, în care soluționarea amiabilă nu va fi posibilă atunci eventualele litigii se vor soluționa de către instanța competentă din România.
Pentru orice alte întrebări sau nelămuriri privind termenii și condițiile de utilizare va rugăm sa ne contactați.