
În articolul de față vom vorbi despre procedura de modificare, adăugare schimbare administrator SRL, precum și de pașii pe care trebuie să îi parcurgem în acest sens.
Când se modifică, adaugă, schimbă un administrator în cadrul unui SRL?
Aceste modificări cu privire la administratorul unei societăți pot interveni în următoarele cazuri:
a. Atunci când se dorește adăugarea unui administrator pe lângă cel existent în cadrul societății.
b. Atunci când se dorește schimbarea administratorului existent cu alt administrator.
Unde efectuăm procedura de modificare, adăugare administrator în cazul unui SRL?
Documentele de modificare, adăugare administrator al unei societăți se vor depune la Registrul comerțului competent. Competența este oferită de sediul social al SRL-ului. Prin urmare dacă SRL-ul are sediul social în București, atunci documentele de modificare, adăugare administrator se vor depune la Registrul comerțului București.
Care sunt etapele procedurii de modificare, adăugare administrator în cazul unui SRL?
A. Redactarea documentelor.
Poate cea mai importantă este cea a redactării documentelor necesare pentru modificare, adăugare administrator în cazul unui SRL. Redactarea se va face în conformitate cu Legea 31/1990 și cu Legea 265/2022. Sfatul nostru este să apelați la serviciile unui avocat, dacă nu doriți ca toată procedura birocratică să se prelungească cu bătăi de cap.
B. Depunerea documentelor și plata taxelor la Registrul comerțului competent.
În urma redactării acestora, documentele se vor depune la ORC. Taxele procedurii de modificare, adăugare administrator variază undeva între 128 si 192 de lei, în funcție de întinderea (mărimea) Deciziei asociatului unic sau a Hotărârii Adunării Generale a Asociaților.
C. Ce este obligatoriu a se menționa atunci când se efectuează procedura de modificare administrator?
Este esențial și obligatoriu menționarea perioadei mandatului administratorului, precum și puterile administratorului (limitate sau depline).
Totodată mandatul unui administrator va fi pe o perioadă determinată de timp.
Documentele se pot depune prin mai multe modalități și anume:
- La ghișeu, vă puteți duce personal să depuneți documentele Registrul comerțului competent.
- Online, folosind semnătură electronică autorizată prin portalul celor de la Registrul comerțului. Aveți link aici: https://portal.onrc.ro/
- Cu ajutorul poștei sau serviciului de curierat rapid.
C. Ridicarea documentelor de la Registrul comerțului.
Documentele se vor ridica prin mai multe modalități, în termen de 4/5 zile lucrătoare de la depunere:
- De la ghișeul de eliberare al documentelor.
- Online – prin scanarea documentelor de cei de la Registrul comerțului.
- Prin poștă – prin transmiterea documentelor de către cei de la Registrul comerțului pentru o taxă de 6.7 lei.
Ce fac dacă nu am timp și nu mă descurc singur în acest hățiș birocratic?
Suntem mai mult decât bucuroși să vă ajutăm apelând la numărul de telefon: 0740.57.88.77.
Totodată ne puteți lăsa un mesaj pe formularul nostru de contact